Wednesday 8 December 2010

Fuhh!!! lega......:)

Hahahaha.........fuh!!!lega...setelah mencari-cari di manakah silapnya tentang blog aku...akhirnya...aku tau apa problem blog aku yang tidak boleh di update...huh!!!tension betui sebenarnya....dah beberapa hari aku memang tak boleh update blog....hari ni berjaya jugak aku mengupdatenya....sungguh.....leganya!!!!!!!!!

Masalah daripada Mozilla...hampeh betul..hari tu buat hal jugak...kali ni buat lagi...aku pernah try update di Goggle Chrome...pun tak boleh...try kat Internet Explorer..lagi lah tak boleh bukak langsung blog...hari ni...aku try pulak komen satu blog dalam Mozilla...boleh komen..tapi bila nak send..Mozilla bagi keluar satu kotak sengal yang dah lama aku lupakan...bagi warning untuk debug dan don't send...hah!!!masa tu lah aku tau yang punca aku tak boleh update blog...problem Mozilla sebenarnya....aduhai!!!!aku memang selalu guna Mozilla Firefox berbanding web lain...cepat dan pantas...tapi bila dah 2 kali jadi macam ni..memang rasa nak uninstall benda tu..

Yang ni aku update pakai Google Chrome...semalam try tak boleh...hari ni boleh ler pulak...terus aku update blog...nasib kan...kalau tak aku dah nak campak lappy dah...dah terpikir pasal lappy ker atau broadband aku ke yang buat masalah...huh!!!memang Cikma lega sesangat!!!!!!!!!!!!!....:)


CIKMA : Banyak cerita nak di kongsi...rindunya nak update blog!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...