Saturday 15 November 2014

Gerimis Mengundang........

Kannnnn.........Cikma dah cakap...bulan November memang akan jadi super busy bagi cikgu cikgi!!! hehehe

Emm...lama naaa tak ber'entri' baharu... sebagai permulaan (sebenarnya nak letak entri lain...tapi nak masuk yang ni dulu).....meh kita tuju lagu.....hehehe dah lama kan tak tuju laguuuuu.....:)

Sesuai dengan cuaca yang semakin 'sejuk', redup, nyaman dan tenang....di sulami dengan petir, guruh dan kilat...serta sedikit keadaan mendung dan suram....lagu ni memang sesuai di dengari di halwa telinga....

Jom layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.............




My all time favourite song....giler tak minat...one of my bias group pop rock yang aku ingat sampai bila2....kalo baya2 aku dulu lah kan...penyanyi kumpulan Slam ni iaitu Zamani adalah pakwe paling di inginkan oleh ramai gadis2 remaja, kakak2 dan makcik2 seluruh Malaysia...tak caye???...Percayalah...hensem kot!!!!! Vokal jangan cakap...still adore him....hopefully dia boleh built up balik kerjaya dia yang semakin kurang di dengari di dalam industri muzik Malaysia...so sayang sangat kalau beliau tak aktif nyanyi...fans from another Asian country such as Indonesia, Singapura dan Brunei masih lagi ingat dan minat kat dia dan kumpulan Slam...layan dehhh!!!!

CIKMA : "gerimis Mengundang" juga sejak dua menjak ni di SK Pandan Indah...emmmm....yang pergi tetap akan pergi kannn...........hidup ini bagai roda....:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...