Monday 2 May 2011

Tiada Lagi

Salam dan sejahtera...Hepi Labour Day..lambat wish lah...sorry ekk...cuti pun dah nak abis dah..kekeke...hari ni pun Cikma nak balik ke KL...wooo...balik KL tu..selepas sebulan berada di Diamond Bay..emm..rasa lain pulak...macam mana pun...tugas dan tanggungjawab aku kena aku laksanakan..rezeki aku tu...walaupun dalam hati dan fikiran aku ni masih belum lagi bersedia..sebulan meninggalkan aktiviti persekolahan adalah sangat mengujakan..tak pikir langsung pasal kerja sekolah...asyik duduk buat kerja jer kat tempat kursus tu...macam-macam hal dan perkara baru yang aku dapat..terutama rakan-rakan baru....:)

I'll dedicated this song to all of my friend yang sama-sama berkursus hari tu..miss them so much!!!tiada lagi gelak tawa, tiada lagi lawak jenaka, tiada lagi kata semangat, tiada lagi senyuman, tiada lagi wajah mereka yang akan aku kenanga...hanya ingatan dan kenangan menjadi tinggalan dalam diri ini...........:)





CIKMA : Part 2 bersambung selepas ini....motif???????????????kekeke

2 comments:

  1. cik ma kat skpi pun kami leh jadi kawan gelak2...tak mau tuju lagu?? hehehe

    ReplyDelete
  2. aza : aku dah bagi dah..ko check latest entri aku tu..kekeke

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...