Wednesday 4 May 2011

Kerja...kerja...kerja



Hehehe..boleh lah gelak sikit hari ni..mood dah semakin elok dari semalam...biasaklah aku ni kan..hangin nyer sekejap jer...tak lah lama bebeno...kalau yang dah tau perangai Cikma ni memang dah biasa lalui nyer kan!!!hehe...

Kerja yang tertangguh itu masih belum lagi dapat diselesaikan sepenuhnya..sekarang fokus untuk menanda kertas soalan..markah nak kena key-in dalam komputer..yang lain punya kerja aku terpaksa tolak tepi dulu...yang mana penting aku dahulukan...Alhamdulillah..kertas BM 1 bagi 2 kelas yang aku ajar dah siap aku tanda..tinggal nak kira peratusan dan tulis markah dalam buku ringkasan..kertas BM 2...emmm baru hari ni nak start tanda..kertas penulisan ni memang kena amik masa lama sikit..nak kena baca ayat-ayat yang bebudak tu tulis...kot tunggang terbalik ker..ayat macam apa ker..so, memang aku amik masa gak lah..cubalah buat secepat mungkin..harap2 boleh diselesaikan segera....

Lepas settle kertas jawapan budak-budak..barulah aku boleh nak memanda buku-buku yang tidak di tanda itu..peh!!!jadinya hujung minggu aku nanti di isi dengan membuat kerja sekolah ok..huhu..terpaksalah..dah memang tanggungjawab kan..baru jer nak mengajak adik tengok wayang..dah lama tak meronggeng ni..hehe...almaklumlah duduk kampung sebulan..takde pergi mana pun..duk berkursus jer...apa-apa pun Cikma cuba jugaklah luangkan masa nak keluar..bagi release tension sikit kan..:)

Emm...aku jugak kena buat soalan ujian pertengahan tahun BM...harus ker???keke...buat ajelah..dah orang suruh kan..jangan banyak komplen ekk kalau soalan yang aku buat tu tak menepati kriteria korang...sapa-sapa komplen..siap naaaa!!!!haha..sendiri mau ingat....:)


CIKMA : Sejak masuk school ni..asyik nak marah jer..kekeke...garang ooo..memang aku garang...nak buat camne..gen garang terlebih sudah dalam badan aku ni...kekeke..sesapa yang terkena sound aku tu....buat2 jelah tak kisah ekk..korang terasa..sendiri tanggung..aku takde masa nak melayan nyer....:)

4 comments:

  1. susah tak nak buat soalan ye cikma?
    seronoknya jadi cikgu kan....

    ReplyDelete
  2. sayang2 ibu : nak kata senang..tgk jugak aras nyer kak..mula2 soalan yang di tanya bagi aras senang..pastu sederhana..last sekali baru yang aras tinggi (yg susah).....:)..memang seronok..nnti sruh anak2 akak jd cikgu besar nanti..hehe

    ReplyDelete
  3. sapa yg ganti ko? org luar or cikgu dlm gak???

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...