Friday 4 March 2011

Sumpah!!!Tak Ingat...

Yaaa.....sebelum tidur ok..(jam menunjukkan pukul 1.00 pagi waktu tempatan)....update blog..macam biasa...tapi rasanya hari ni paling kelakar giler dibuatnya...apa kes???kekeke...layannn...

Cikma akan ke school waktu pagi nanti...sebab sekolah Cikma buat Sambutan Maulidur Rasul..macam tahun lepas...berarak keliling Pandan Indah..tapi kali ni kami akan berarak dan terus menuju ke dewan MPAJ...havoc bukan???yaaa....glamour u'lls....yang pening kepala of coz cikgu-cikgu...emmm....lantaknye lah...nak sangat buat kan....kita ni follow jelah...aku tak boleh nak imagine macam mana...adakah berjalan lancar ataupun...(nanti tunggu latest update ok!!!)...

Bukan kisah tu sebenarnya aku nak share..cuma...hehe..adakah aku dah buat kesilapan besar???yaaa...sudah tentu tidak (bagi aku ler)..tapi bagi cikgu-cikgu lain...aku memang dah buat satu kesilapan besar???dan aku kena menanggung risiko itu sendiri...Cikma...macam biasa...gelak besar...pastu...buat muka tak kisah..tapi dalam hati...nak kata takut...tak pun...nervous???jauh sekali...tapi andai katalah kan..si dia tanya soalan cepu mas tu..aku cuma cakap...SUMPAH!!!Tak ingat.....!!!..kekeke.......:)


CIKMA : Calon-calon murid sopan, murid rajin, murid kemas untuk kelas 3 AMANAH...adalah keputusan aku...MUKTAMAD!!!!tiada sesiapa yang mempengaruhi aku untuk memilih mereka...adil kan...pilihan Cikma sangat tepat....walaupun...................

5 comments:

  1. got the mesej....
    .....nampaknya cik ma ada BERANI......
    hahhahhaa...
    kita wait & C......

    ReplyDelete
  2. mamaijat & kak min : paham??hehe..good:)...yup..kte tunggu jer....

    ReplyDelete
  3. alfa : bukanlh...ko msti x phmkan...x payah paham lah...:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...