Tuesday 30 November 2010

Kisah "U"

Sejak 2,3 menjak ni..aku uplaod gambo-gambo lama masa aku di Uitm dulu dalam muka buku...memang tak boleh hingat!!!aku upload gambo yang bagi aku ada kenangan yang indah sepanjang 4 1/2 tahun di UiTM, Shah Alam...bagi aku itulah satu moment yang akan aku ingat sampai bila-bila....

Walaupun kalau ikutkan zaman 'U' aku ni biasa-biasa jer...tapi bila kita dapat member yang satu kepala memang best!!!lagi-lagi aku ni budak SENI..bagi aku budak SENI ni giler-giler sikit (bukan skit kot..banyak!!!), havoc..perasan bagus dan sebagainya...kami banyak gunakan masa di luar (outdoor project)..terutama yang membabitkan seni lukis...bila masuk semester 3, baru kami di bahagikan kepada seni-seni yang lain...aku pilih Seni reka LOGAM HALUS (fine metal)...seronok belajar Seni Logam Halus ni...ala..buat-buat barang kemas ni..design dan gunakan bahan sebenar (emas tak lah ekk..mahal nak beli...aku beli setakat logam perak jer)...

Banyak-banyak semester le kan...aku paling ingat semester 2...time tu kami kena duduk dekat hostel Uitm kat seksyen 13 (berdepan dengan Stadium Shah Alam)..masa tu aku memang tak nak duduk situ..walaupun sebahagian budak-budak SENI dah berpindah ke sana...ntah nape aku degil tak mau pindah..last-last dalam 3 bulan baru aku pindah..mula-mula macam tak biasa..tapi dah lama-lama memang syok..dapat kawan yang satu kepala..havoc..giler-giler dan sengal!!!hehe...

Masa tu jugaklah aku berkesempatan tengok final Piala Malaysia kat Stadium Shah Alam..aku pegi dengan member satu hostel tu..tapi taklah ramai..yang syok..ada member yang tak beli tiket dapat masuk free ke stadium...hampeh betul!!!depa pegi pujuk pak guard..haha...giler gaban dorang....pastu yang best..time buat party bila kiteorang abis final exam..itu memang aku tak boleh lupa..seronok kemain...memang happening masa tu....

Apa-apa pun...itu antara kenangan aku dan member-member aku kat Uitm...ada jugak cerita-cerita dan gambar-gambar panas..hehe..tapi tak boleh ler cerita kat sini...bahaya wei..hanya aku dan kawan-kawan aku tu je yang tahu..bila aku upload gambar kat muka buku...ramai ler depa komen dan bukak balik cerita lama...kekadang teringat balik...memang kelakor rasanya..yelah zaman remaja lagi waktu tu...semua nye nak buat dan tak kisah sangat apa yang kiteorang buat...so, layan lah ekk gambo zaman "U" aku ni...hehe..:)

Geng2 hostel seksyen 13 (ada lagi..tapi dorang pegi tempat lain time ni)

KLCC..tak ingat sebab ape kiteorang pegi sana...

Dekat hostel seksyen 13..time ni dah last day kat situ...nak cuti panjang..

Kat taman tasik Shah Alam..yang sebelah paling kanan tu..arwah kak haida..meninggal masa semester 3 sebab demam denggi..Al-fatihah untuk arwah...

Final projek semester 2

Kengkawan aku dalam FINE METAL..

Time final assesment FINE METAL..

Tengok final bola Piala Malaysia...Perak vs Negeri Sembilan..tahun 2000...:)

Konvokesyen.....

CIKMA : Boleh tak kalau di putarkan masa ni...aku nak pergi ke zaman aku ngan kawan-kawan aku di seksyen 13.......syok wei!!!!.:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...