Thursday 16 September 2010

Raya kedua..

Salam dan sejahtera...waaa....dah balik KL..adeh2..rasa kemalasan yang melampau..kalau boleh di sambung cuti kan best...:)

Continue cerita Hari Raya..aku dan famili seperti tahun-tahun sudah setiap Hari Raya ke-2 aku akan ke kampung MAK..walaupun dah takde atuk dan opah..aku akan tetap bertandang ke kampung MAK di Sungai Lampam, Chikus...yang best tentang kampung MAK aku ni..ada sawah bendang, parit dan sungai..hehe..memang best!!!so, layan gambar-gambar yang aku snap ni ekk.....

Sawah tengah menghijau..best!!!

Ziarah kubur arwah atok dan nenek

Berehat di pangkin bawah rumah


Sempat bergambar dengan Pak Su...




Jalan ke rumah MAK..

 With anak buah...ADAM..

CIKMA : Masa kecik suka mandi sungai kat belakang rumah MAK ni...seronok mandi dengan sepupu sepapat...walaupun tak reti berenang...aku nak mandi jugak!!!hehe...

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...