Sunday 17 June 2012

Legoland Malaysia


Penah main LEGO tak time kecik2 dulu??mesti pernah kan..kalo dulu Cikma panggil KAWADA..hah!!memang betui..ntah camne perkataan tu bleh kuar..orang lain aku memang tak tau panggil aper..

Dulu permainan LEGO ni memang terkenal ler..my bro aka ALONG dia memang suka buat macam-macam benda dengan koleksi KAWADA ni..LEGO ni kalu ikut prize sedikit mahal dengan yang biasa-biasa..yelah sebab barang import kan...

Yang terbaru dan terkini..MALAYSIA buat julung kali nya akan membuka satu taman tema berkonsepkan permainan Lego...sapa yang tengok MAJALAH 3 malam semalam mesti teruja kan..aku dah mula gatai dah nak pergi ke sana..sebab sebelum ni aku tengok dalam website dari luar negara tentang LEGOLAND yang dah ada di beberapa tempat seperti di Jerman,U.K (huhu member dah pegi kat sini..jealous nyer),U.S dan Denmark...MALAYSIA merupakan negara pertama di ASIA yang ada LEGOLAND ni...

Kalau nak tahu info dan maklumat mengenai LEGOLAND MALAYSIA ni pergi ke website ni http://www.legoland.com.my/...so, cita-cita kalo tak dapat pergi ke luar negara...LEGOLAND MALAYSIA lah aku nak pergi nanti..uish!!!tak sabar u'llss......:)

CIKMA : My bro suka buat robot dan kapal terbang dengan LEGO nyer..aku..erk..kecik2 suka main anak patung ngan masak2 jer..hehe..

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...