Tuesday 19 April 2011

CUTI.....



Yup...hari ni negeri Perak bercuti sempena Hari Keputeraan Sultan Perak yang ke-83 tahun..semoga baginda di panjangkan umur dan sihat sejahtera untuk mentadbir negeri Perak ni...DAULAT TUANKU....

Secara automatiknya..aku jugak akan bercuti sehari daripada berkursus...emm...pening gak kepala sekarang, kerja banyak yang tak siap..aku tak kisah sangat kerja individu..yang itu aku boleh buat..cuma tang kumpulan tu..banyak lagi yang tak settle...semua kerja kena habiskan before next Tuesday..sebab hari Rabu dah kena buat performance dan penilaian...harap-harap dapat selesaikannya lah..bagi aku janji buat dan hantar dah cukup baik..nak buat yang terbaik....emmm...memang tak cukup masa....

Well, lepas cuti sehari..continue balik ekk berkursus...hari ni Cikma ke KL kejap..singgah sekolah...ada hal sikit..so, boleh jumpa kengkawan yang dah lama tak jumpa tu...3 minggu tu....lama kan..hehe..rindu lah!!!...


CIKMA : Buat sedaya mungkin.....harap fasilitator berpuas hati dengan hasil kerja aku selama berkursus ni...:)

4 comments:

  1. tiga hari tak dtg rasa lama..ni apatah lagi tiga minggu

    ReplyDelete
  2. hhuuuuaaa... tak sempat jumpa awak..

    ReplyDelete
  3. alfa : ko pasal ape???mc ker???

    ReplyDelete
  4. kak min : hehe..tulah...pergi buat LINUS ekk...

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...