Monday 10 May 2010

ICE BLENDED JAGUNG WITH APPLE


Sedap???memang sedap... Di sebabkan aku ternampak salah satu resepi ice blended jagung ni dalam blog yang aku baca ( sorry tak ingat nama blogger tu )..dengan mudah nyer aku buat benda alah ni..memang sedap..cuma aku tambahkan epal untuk bagi rasa masam sikit....tapi sedap lah..senang sangat nak buat..jus jagung..ais batu..susu pekat..air..dan jugak epal..bland semua...memang senang...satu jug aku abiskan sorang..ekeke.......

CIKMA : Nanti nak try ice blended coklat pulak..tengok nanti aku bubuh apa pulak..bagi lebih ummph!!!hehe

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...